Folyadékfogyasztás téma

Miért fontos kiemelten figyelni a folyadékfogyasztásra magas rostbevitel mellett?

A rostfogyasztás jótékony hatásait már jól ismerhetjük, de nem biztos, hogy mindenki tisztában van azzal, hogy magasabb rosttartalmú étrend mellett kiemelten fontos figyelni a megfelelő mennyiségű folyadékfogyasztásra is.

Nyári meleg és gyerekek

Amennyire megoldható, kerülni kell a nagy meleget: a déli időszakban, 11-15 óra között nem tanácsos kültéri programot szervezni, inkább pihenjünk a hűvös szobában, ha mégis ki kell mennünk, akkor mindenképpen az utca árnyékos oldalán közlekedjünk.

A vízháztartás egyensúlya - A megfelelő hidratáció fontossága

Mi történik a folyadék- és elektrolit-háztartás zavara esetén? Miért fontos a megfelelő hidratáció?

Mennyi folyadékra van szüksége naponta egy felnőttnek?

Mintegy három liter folyadékra van szüksége egy átlagos súlyú felnőttnek naponta; a pontos mennyiséget a testsúly határozza meg.

Tippek a napi folyadékmennyiség fedezéséhez

A megfelelő folyadékfogyasztás alapvető az élethez. Nélkülözhetetlen a szellemi-fizikai teljesítőképességünk fenntartásához, a tanuláshoz, sportoláshoz, és segít csökkenteni számos krónikus megbetegedés kialakulásának kockázatát.

Iszik Ön eleget? Amit a folyadékfogyasztásról tudni kell!

Az egészséges táplálkozás egyre nagyobb hangsúlyt kap mindennapi életünkben. A korszerű, kiegyensúlyozott étkezésen belül a megfelelő mennyiségű és minőségű folyadékfogyasztásra is érdemes figyelmet fordítani, különösen a meleg, nyári időszakban.

Folyadékfogyasztás és hőség

Nyáron a hőmérséklet emelkedésével nő a kiszáradás kockázata, így fokozott odafigyelést igényel, hogy szerveztünk vízháztartását egyensúlyban tartsuk. Az étrendi változatosság a folyadékpótlást is megkönnyíti.

Vizek és üdítőitalok - Ezeket rosszul tudta

Nem lehet elégszer hangsúlyozni a megfelelő mennyiségű folyadékfogyasztás fontosságát. Egészségünk megőrzésében, a betegségek meggyógyításában kiemelt szerepe van szervezetünk kiegyensúlyozott vízháztartásának.

Itt a tavasz, számoljunk le a narancsbőrrel!

A cellulit a nők kilencven százalékát érintő probléma, hol itt, hol ott tehát majdnem minden hölgy küzd vele.

Mit igyon a cukorbeteg, ha sportol?

A rendszeres testmozgás mindenki számára fontos, de cukorbetegség esetén különösen nagy jelentősége van, hiszen amellett, hogy javítja a közérzetet és az életminőséget, pozitív hatás­sal van a testtömegre, kedvező a csontok, ízületek egészsége és a keringés szempontjából; javít­ja a szervezet inzulinérzékenységét is, vagyis nagymértékben hozzájárul az egészséges szénhid­rát-anyagcsere eléréséhez.

A lista folytatódik a következő oldalon, kérjük lapozzon!
▼ hirdetés