Visszér és túlsúly - Mi a megoldás?

Túlsúlyos fiatalember vagyok, gyakran terhelem a lábaimat és így sokszor fájnak. Csökkenteni szeretném súlyomat, tudna ajánlani valamilyen gyógyhatású szert vagy gyógyszert, ami segíti a fogyást? Édesapámtól örököltem nagyon csúnya visszereket a lábamon, ami a belső combomtól mind a két lábamon lefelé a vádlim felé terjed. Tudom, műteni kellene, de olvastam az egyik cikkben, hogy injekcióval is lehetne kezelni az ilyen jellegű betegséget, érdeklődnék, vajon nekem is hasznos lenne-e ez a módszer?

WEBBeteg szakértő válasza a visszér, túlsúly, injekció témában

A gyógyszerek csak, mint kiegészítő kezelés játszanak szerepet a fogyókúra esetén. Testsúlyán mindenképpen csökkentenie kell, ez pedig szakember segítségével a legsikeresebb.

Amennyiben testsúlya csökken, visszereire kisebb terhelés fog jutni. Injekciós kezelést csak a kezdeti stádiumú, vékony visszereken lehet végezni. Azonban a műtéti eltávolítás előtt célszerű lenne 25-30 kg-t fogyni. Ezzel tudja csökkenteni a műtét rizikóját és növelni a sikerességét.

WEBBeteg szerkesztőség
Itt kérdezhet
Kérdés: 2009-07-19 15:23:01 ; Megválaszolva: 2009. július 19., 15:23

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
CIKKAJÁNLÓ
Férfi inkontinencia
Tegyen ellene! Töltse le a férfi gátizomtorna füzetet!
Tiszta orrok, nyugodt napok
A gátolt orrlégzés rossz közérzetet és táplálási nehézséget is okozhat.
Gyakori panasz a lábdagadás, amelyet szinte minden ember megtapasztal élete során. A hátterében álló okok változatosak lehetnek, az életmódbeli sajátosságok épp...
A dagadt, fáradt vagy elnehezült lábak az első jelei annak, hogy a vénás rendszer nem működik megfelelően. Ha már kialakult a visszértágulat, a panaszok a meleg...
A visszeresség megjelenését a női nemi hormonok jelentősen befolyásolják, ezért nők esetében sokkal gyakoribb a visszeresség. A női nemi hormonoknak hatása van ...
Kérdések és válaszok: Visszérbetegség
Tisztelt Doktor nő! Érdeklődni szeretnék, hogy kéthegyű szívbillentyű elégtelenség illetve prolapsus esetén lehet-e kompressziós harisnyát hordani felületes vi...
Tanácsot szeretnék kérni. Ismerősöm 5 éve viszérrel műtött lábszára estére csúnyán bedagad és fáj is. Bokája fölött a lábszáron kb. 10 cm hosszan (kb 2 cm szél...
Kedves Doktor/Doktornő! 17 éves koromtól kezdve aranyérrel küszködök, legútóbb fél éve volt, elég sokáig, majdnem kerek 2 hónapig. Gyógyúlásomat a medencefené...
Édesanyám bal bokája fölött tenyérnyi pirosas barnás folt jelent meg a nyár közepén.természetesen orvosi vivzsgálatokon, ultrahang, vettünk részt, trombust nem ...
Tisztelt doktor úr / doktor nő! A Trental-t 22 éve szedem, (írta ki a doktor úr, kórházi kivizsgálás után) fülzúgás miatt. A Nebilet-et 14 éve szedem, szapora s...