Kalimpál a szívem - Lehet segíteni?

Mikor sokat dolgozom, gyakran érzem, hogy "bedobban a szívem", kalimpál, néha össze-vissza ver. Lehet ezen segíteni?

WEBBeteg szakértő válasza a szívritmuszavar témában

A szív gyakran reagál így a szervezet változásaira, mint például a kialvatlanságra, túlfeszített munkatempóra, nagyfokú stresszre, stb.

Érdemes 24-órás- és transtelefonikus-EKG-val tisztázni, hogy nem áll-e ritmuszavar a háttérben, majd a leleteknek megfelelően eldönteni, hogy elég-e az életmód-változtatás, vagy gyógyszeres, esetleg katéteres terápia szükséges.

A kiváltó tényező felismerése kiemelt fontosságú, sok esetben ezek kiküszöbölése átmeneti gyógyszeres terápia mellett teljesen megszüntethetik a panaszokat.

WEBBeteg szerkesztőség
Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

Orvos válaszol

Kedves Kérdezőnk!

Felhívjuk figyelmét, hogy az Orvos válaszol szolgáltatás díjköteles, amit egy emelt díjas SMS elküldésével lehetséges kifizetni.
Az SMS díja bruttó 508 Ft/SMS.
Részletesen a szolgáltatásról, ügyfélszolgálat elérhetőség

1. Küldje el a WEBBETEG szót a következő telefonszámra: 06-90-643-644
2. Írja be a válaszüzenetben kapott kódot a következő oldalon!
3. Írja le kérdését szakértőnknek!

KÉRDÉS FELTEVÉS

CIKKAJÁNLÓ

A tenziós fejfájás
A munkavégző képességre és az életminőségre jelentős befolyással bír.
Akár -12 dioptria is korrigálható
Jelentkezzen ingyenes alkalmassági vizsgálatra a Sasszemklinikán
A legtöbb embernél kialakulhat időnként szabálytalan szívverés, ilyenkor érezhetjük úgy, hogy szívünk egy ütést kihagyott vagy összevissza ver. Az arrhythmiák á...
Számos szív- és érrendszeri betegség egységes alapfolyamatra vezethető vissza. Ahogy az aterotrombózis (atherothrombosis) elnevezése is utal rá, a betegség az a...
Üdvözlöm, Több éve elég gyakran érzek erős szívdobogást extra bedobbanásokkal. Kb 3éve voltam teljes kardiológiai kivizsgáláson:szívultrahang, ekg, terheléses e...
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Olyan problémám lenne, hogy az utóbbi időben hetente többször is kihagy a szivem és utánna torokszorító érzésem van. Ez általában este j...